nz - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu nz - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu

nz

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Marijke

17 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Beste allemaal,
Eergister een dagje Singapore gehad. Met de metro naar het centrum en toen op de hop on hop off bus. In china town geweest en in de botanische tuin.
Gisteren in Christchurch aangekomen. Hennie en Henk stonden ons al op te wachten. 's middags nog wat boodschappen gedaan en bij tijds naar bed.
Vandaag met Henk en Hennie naar Akaroa geweest. Helaas konden we niet met de boot mee om hector dolfijnen te spotten. Er kon i.v.m. met de harde wind niet worden uitgevaren.Jammer. De terugweg heb ik in Henk zijn auto gereden mijn vuurdoop met links rijden, we zijn heelhuids thuis gekomen.
Morgen gaan we de auto halen en zondag aan onze rondreis beginnen.
ik schrijf dit op de PC van Henk daar Henk zijn inlog gegevens niet weet. Van de week hoop ik weer vanaf mijn I pad te kunnen mailen.
Groetjes Rene en Marijke.

  • 17 Januari 2014 - 09:48

    Hetty:

    Beste Rene en Marijke,
    Welkom in Nieuw Zeeland. Jammer dat het zo stormde en je de doldijnen niet kon zien.
    Wij hebben hier in Golden Bay 4 keer een stranding gehad van pilot wales. Alles in I week.
    Men heeft geprobeerd ze in dieper water te krijgen, maar ze wilden niet en keerden weer terug naar het strand. Nadat dit een paar maal gebeurd was, heeft DOC staff ze moeten doden. Erg triest, maar dat is nature.
    He ik hoop dat je een fijne tijd gaat hebben en dat het weer redelijk is.
    Hier in Golden Bay is het erg droog en ik heb geen last van de wind. Ik kan de hele dag mijn sliders open hebben en buiten sitten.
    Tot ziens dan in Parapara! Groeten, Hetty

  • 17 Januari 2014 - 10:04

    Trudy :

    Jammer dat jullie de dolfijnen gemist hebben, maar bij Kaikoura zie je er genoeg. Willem heeft ook veel last van de wind. Het weer is overal van slag,want het heeft zelfs gehageld in Suriname. Veel plezier verder.
    Trudy.

  • 17 Januari 2014 - 10:51

    Wendy:

    He rene en marijke

    weel plezier daar beneden. Jullie gaan nog veel mooie plekken zien. Geniet er van.

  • 17 Januari 2014 - 19:10

    Wim Fahner:

    Hi rene en marijke
    Hier waait het ook zit nu in queenstown. En het is koud ook
    Wim

  • 17 Januari 2014 - 20:36

    Ineke:

    Hoi wereldverkenners. Wel jammer van de dolfijnen, spannend hoor dat links rijden hoe is de verkeersdrukte ? Veel plezier we volgen je.xxx

  • 18 Januari 2014 - 09:59

    Fam. Van Batenburg:

    Hallo opa en oma.

    hoe is het bij jullie. Wat jammer van de dolfijnen. Maar jullie gaan vast nog veel andere mooie dingen zien.
    Het links rijden lijkt me heel raar!

    ga er maar lekker van genieten. Sem en Yves missen jullie wel een beetje zeggen ze!!

    liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Bezoek Nieuw Zeeland van 14 januari t/m 18 februari 2014

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

NZ

14 Februari 2014

NZ

12 Februari 2014

NZ

10 Februari 2014

NZ

07 Februari 2014

NZ
Rene en Marijke

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 9630

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 18 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: