NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu

NZ

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Marijke

20 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Vandaag vroeg vertrokken uit Lake Tekapo. Een mooie rit gemaakt naar Mount Cook. Gelijk een B&B geboekt, lijkt wel een hotel mooie kamer met douche en koelkast. Vanmiddag de Hooker Valley Track gelopen. Was een erg mooie wandeling met hang bruggen over de rivier waar maximaal 20 mensen te gelijk op mogen.alleen het laatste stuk werd te moeilijk voor mij, dus zijn we maar eerder terug gelopen? Mijn poot is nu afgestoffeerd. Bij terugkomst een pizza gegeten en een pintje gedronken.
Het weer is uitstekend, volop zon en 25 graden. We beginnen al aardig te verkleuren. Morgen gaan we op weg naar Cromwell.

Groetjes Rene en Marijke.

  • 20 Januari 2014 - 09:21

    Hetty:

    Hi Rene en Marijke,
    Fijn dat jullie goed weer hebben en leuk dat je de Hooker track gelopen hebt. Ja het is prachtig daar.
    We hebben hier een aardbeving gevoeld. Het centrum was op het Noorder Eiland: 6.3. Wat schade gedaan maar geen mensenlevens gekost. Ik was bij Paulien[mijn dochter] en het hele huis ging heen en weer. Crazy!!.
    Als jullie hier zijn , willen jullie met Paddy's bus naar de Spit? Als je Wim ziet, praat er dan even over. Hij is er geweest.
    Ik hoop dat je een fijne tijd hebt en tot ziens, groeten, Hetty.



    .

  • 20 Januari 2014 - 09:21

    Hetty:

    Hi Rene en Marijke,
    Fijn dat jullie goed weer hebben en leuk dat je de Hooker track gelopen hebt. Ja het is prachtig daar.
    We hebben hier een aardbeving gevoeld. Het centrum was op het Noorder Eiland: 6.3. Wat schade gedaan maar geen mensenlevens gekost. Ik was bij Paulien[mijn dochter] en het hele huis ging heen en weer. Crazy!!.
    Als jullie hier zijn , willen jullie met Paddy's bus naar de Spit? Als je Wim ziet, praat er dan even over. Hij is er geweest.
    Ik hoop dat je een fijne tijd hebt en tot ziens, groeten, Hetty.



    .

  • 20 Januari 2014 - 09:21

    Hetty:

    Hi Rene en Marijke,
    Fijn dat jullie goed weer hebben en leuk dat je de Hooker track gelopen hebt. Ja het is prachtig daar.
    We hebben hier een aardbeving gevoeld. Het centrum was op het Noorder Eiland: 6.3. Wat schade gedaan maar geen mensenlevens gekost. Ik was bij Paulien[mijn dochter] en het hele huis ging heen en weer. Crazy!!.
    Als jullie hier zijn , willen jullie met Paddy's bus naar de Spit? Als je Wim ziet, praat er dan even over. Hij is er geweest.
    Ik hoop dat je een fijne tijd hebt en tot ziens, groeten, Hetty.



    .

  • 20 Januari 2014 - 10:07

    Leo En Thea. :

    Hoi lieve buurtjes, Fijn om te horen dat jullie nu al zo heerlijk genieten , laat staan de komende weken!!!! Let er wel op als jullie een track gaan lopen dat je de minst zware loopt en kijk ook naar de afstand. Anders ga je de mist in. Want het is altijd langer dan ze aangeven. !!!! Stoer dat jullie al een track gelopen hebben. TOP!!!!! Wij hebben afgelopen zaterdag met de familie Bontenbal een wandeling door Den haag gemaakt. We hadden een gids van het Gilde ingehuurd. Het was erg gezellig maar zooooooooooooooo koud!!!!! Dus genieten jullie maar fijn van het heerlijke warme zonnetje!!! liefs van Leo en Thea.

  • 22 Januari 2014 - 17:36

    Jolanda:

    Hoi daar leuk zoveel van jullie te horen. Julie vermaken je prima zo te lezen. Jullie doen allemaal leuke dingen en het zal best mooi zijn daar. Geniet nog van alles.

    xx de stravers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Bezoek Nieuw Zeeland van 14 januari t/m 18 februari 2014

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

NZ

14 Februari 2014

NZ

12 Februari 2014

NZ

10 Februari 2014

NZ

07 Februari 2014

NZ
Rene en Marijke

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 9636

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 18 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: