NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Marijke

03 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Gister naar Hokitika vertrokken. Eerst een onderkomen gezocht. In de middag naar Hokitika Gorge geweest. Mooi turquiose meer met een hangbrug en heel veel sandflys. Daarna het dorp in geweest en de glasfabriek en een jade atelier bezocht. In het dorp lekker fish and chips gegeten. vanmorgen vertrokken naar Morchisson, onderweg de Pacakes rocks bezocht, erg mooi en bij Taurangabay de zeehonden bekeken met veel jongen. Vervolgens langs De Berlins River naar Murchisson. Daar zitten we nu op ons terras van het motel een borreltje te drinken.
Morgen gaan we op weg naar Hetty en pikken onderweg Willem op.

Rene en Marijke.

• 03 Februari 2014 - 08:45

Bianca:

Hallo

wat een mooie verhalen allemaal. Jullie maken veel mee.
    hier alles oke. Sem mag afzwemmen voor zijn b zaterdag. Hij is helemaal trots.
    hij vind het jammer dat jullie er niet bij zijn.

geniet nog maar lekker.

x bianca

• 03 Februari 2014 - 09:18

Hetty:

Hi Rene en Marijke,
    Wel het is bijna zo ver. Jullie bedden zijn opgemaakt en ik heb een bbq georganiseerd voor donderdag. Hopelijk is de regen niet te zwaar en misschien al weer over. We hebben het wel nodig. Verschillende mensen zijn zonder water en de brandweer mannen brengen water rond. Miijn schoonzoon Paddy is een van die mannen. en hij is er druk mee.Kunnen jullie je niet voorstellen he? Jullie draaien de kraan open en er is water. Maar het is hier een "rural" gebied, waar een hoop mensen grote tanks hebbben die het regenwater opvangen. Zo als het een poos droog is geweest, zijn de tanks leeg en moeten ze water kopen.
    Wel enjoy jullie trip van Murchison naar Parapara en vergeet niet Wim op te pikken. Geniet van de Takaka Hill en misschien kun je naar de "Lookout" lopen.
    Tot ziens dan morgen, Hetty

• 03 Februari 2014 - 12:55

Leo En Thea:

Hoi René en Marijke, wat heerlijk dat jullie zo genieten, ga zo door!!!!!!!! Hier is het prachtig weer, het lijkt wel voorjaar. We zitten nu op het balkon in de zon. Bij jullie thuis is ook alles in orde. Planten hebben weer water gekregen. Marijke ik heb een paar libelle gelezen, ik hoop niet dat je dat erg vindt. Verder nog heel veel plezier en een lieve groet van Leo en thea

• 03 Februari 2014 - 13:49

Lourens & Tineke:

Hoi Rene en Marijke
    Wij volgen jullie elke dag ...
    Jullie reisbeschrijving en belevennisse daar in Nw Zeeland is fantactisch...
    het zit er goed uit en geniet er van en.... wij vormen wel een beeld hoe het er uit zit
    aan gebrek van de Foto,s van jullie reisverslag......
    Gisteren verjaardag gehouden was erg gezellig en buiten was het mooi weer
    vandaag ook lekker zonnig weer
    en voor de rest gaat het hier allemaal gewoon door het leven
    Rene & Marijke
    geniet er maar daar in Nw Zeeland ..

grt Lourens & Tineke

• 04 Februari 2014 - 07:59

Olga Ern Jos:

Hoi Marijke en Rene
    Fijn te lezen dat jullie het naar je zin hebben en zoveel moois zien. Gaaf die zeehonden met jongen we zijn benieuwd naar de foto's.
    Groet Olga en Jos

• 04 Februari 2014 - 09:57

Cisca:

Hoi marijke en rene....Heerlijk dat jullie zo aan t genieten zijn,heb trudy gesproken .ik wens jullie nog fijne en leuke dagen ...ook samen de de fam. v trudy en met willem die dit wel weer heel gezellig gaat vinden!l

Lieve groetjes van mij xx