Nog even - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu Nog even - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu

Nog even

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Marijke

10 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Nog een paar dagen.
Tassen te klein, dus toch maar de koffers mee.
Dinsdag om kwart voor 7 met de tram naar station en dan op de trein naar Schiphol. Om 10.30 de lucht in naar Singapore. Volgende dag om 05.55 uur in Singapore. "s-avonds om 19.45 uur weer de lucht in op weg naar Christchurch Nieuw Zeeland waar we dan donderdag om 10.35 aankomen. In Singapore met een hop on hop off bus de stad in. Weinig slapen maar we gaan er van uit dat het de moeite waard is.
Groetjes Rene en Marijke.

• 10 Januari 2014 - 22:00

Hetty:

Hello jullie beiden,
    Een goede reis toegewensd en hoop, dat je een fijne tijd hebt in NZ. Kijk er erg naar uit om jullie hier een paar dagen te hebben. Take care, Hetty

• 10 Januari 2014 - 22:03

Trudy Fahner:

Het is zeker de moeite waard. Even doorzetten, jullie hebben 5 weken om bij te komen.

• 10 Januari 2014 - 23:23

Leo En Thea :

Nog een paar dagen en dan kan jullie droomreis beginnen. Een heerlijk idee en het is een prachtige reis.
    En wij gaan jullie volgen vanuit..................het koude Nederland. !!!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

• 12 Januari 2014 - 01:53

Wim:

Goede reis we zien elkaar, vergeet geen regenkleding hier in dunedin eegent het al de hele dag

• 12 Januari 2014 - 10:31

Cisca:

Een te gekke vakantie met een goeie vliegreis ,en maak maar mooie foto...s.xxxxxx

• 12 Januari 2014 - 10:52

Olga En Jos:

Nog even de laatste spullen pakken en Marijke vergeet de battereien niet op te laden, maak maar veel mooie Foto's. We gaan jullie volgen! :-)

• 13 Januari 2014 - 17:04

Rita En Bert:

Verrassing! Plezierige reis op het zuider eiland, wij blijven op de zuider ijsseldijk.

• 14 Januari 2014 - 07:24

Wendy:

Goede reis nog even een paar uur in het vliegtuig en dan genieten in nieuw zeeland.

• 14 Januari 2014 - 10:45

Ingrid En Maurice:

Een hele goede reis gewenst en veel beleef en kijk plezier. Kijken uit naar de foto's. We gaan jullie proberen te volgen.