NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Marijke

14 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Donderdagmorgen nog een track gelopen, Wim ook.
Na afloop samen koffie gedronken en wij op weg naar Hamner Springs. Onderweg gepicknickt en 's avonds ons eigen potje gekookt.
Vanmorgen aan een track begonnen naar een waterval, helaas was dit te zwaar voor mijn pootje en zijn we halverwege omgekeerd. Vervolgens een andere track gelopen door het bos.
Vanmiddag dan eindelijk de zwembroek aan. Heerlijk liggen dobberen in het warme bronwater. Er waren 15 baden, allemaal heerlijk warm 35 tot 40 graden en roken naar zwavel.
In enkele baden was ook een whirlpool en harde stralen lekker op je nek en je rug. Een heerlijke middag. Vanavond heerlijk uit eten geweest en nog een spelletje gedaan.
Morgen vertrekken we weer naar Christchurch waar Hennie en Henk ons al verwachten. Zondag wacht ons nog een dagje Akaroa waar we opnieuw gaan proberen de dolfijnen te zien. Maandag verwacht Singapoor Airlines ons weer om ons dinsdag weer vroeg op Nederlandse bodem neer te zetten.
Nu dit was het weer, of er nog een verslagje volgt weet ik nog niet want bij Henk en Hennie heb ik geen internet.

Groetjes Rene en Marijke.

• 14 Februari 2014 - 14:18

Olga En Jos:

Hoi Marijke en René

Bedankt voor weer een mooi verhaal en geniet nog maar even van al het moois, we hopen dat je de dolfijnen nu wel gaat zien. Omdat we niet weten wanneer jullie weer een mogelijkheid hebt om op het internet te gaan willen we René alvast feliciteren met zijn verjaardag.

• 14 Februari 2014 - 17:28

Leo En Thea:

Hoi Marijke en René,
    Ook wij hebben weer genoten van jullie verhaal. Heel veel succes met de dolfijnen. Wij denken dat ze nu wel terug zijn van vakantie. Veel plezier!!!! René alvast gefeliciteerd.!!!!! Jullie huis wordt al aardig warm!!!!!

• 14 Februari 2014 - 20:15

Hi Rene en Marijke,

gelezen, dat je in Hanmer Springs bent aangeland. Jammer dat je de wandeling niet hebt kunnen doen, maar je hebt al zoveel gezien en gedaan, dat je het heus niet zult missen. Ik ben ook blij, dat jullie mooi weer hebben. Dit is normal voor de zomer. Het wordt hier erg droog nu maar dat is ook normal. We verwachten niet veel regen meer in de Bay voor de volgende maanden. Het is hier iedere dag tussen 24 en 26 graden. Lekker hoor. Het zeewater is nu ook verdraaglijk. Ik heb net mensen uit Queenstown door mijn huis gehad. Die willen een vakantiehuis aan het strand om weg te zijn van de bergen waar zij wonen.
    De wijn is nu op, Marijke. Het zal wel een poosje duren voor ik weer zo'n dure zal proeven.
    Omdat dit waarschijnlijk het laatste contact is dat we in NZ zullen hebben, wens ik jullie het allerbeste voor je terugreis en een veilige aankomst in Amsterdam. Hoe komt het dat je in Ch.ch geen internet access hebt?
    Het was erg leuk jullie hier te hebben voor een paar dagen en heel veel dank voor de koffies en maaltijden die jullie betaald hebben.
    Dus misschien tot ziens, liefs en vele groeten van Hetty

• 14 Februari 2014 - 23:27

Hetty:

En ik begrijp, dat jij gauw jarig bent, Rene. Heel hartelijk gefeliceteerd en nog vele jaren!!. Vier je deze nog in NewZealand?

• 14 Februari 2014 - 23:27