NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Marijke

19 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Daar zijn we weer.
Vandaag de eerste rit met onze huurauto, een Toyota corrolla.
Vanmorgen om 08.30 vertrokken uit christchurch. Het weer was goed zonnig en af en toe wat bewolking bij 25 graden. We hebben niks te klagen. In Geraldine een bakkie gedaan en toen door naar Fairly. Daar het nog vroeg in de middag was besloten nog een stukje door te rijden naar Lake Takapo. Dit is een klein plaatsje aan het gelijknamige meer. Het meer is turquoise van kleur door het smeltwater dat deze kleur gruis meeneemt vanuit de bergen.
Lekker bij de Thai gegeten en nu zit ik op bed van de B&B. Morgen gaan we naar Mount Cook.
Dat was het weer groetjes van Rene en Marijke.

PS. Ineke het linksrijden gaat goed hoor, het is even wennen.
Hettie, we zitten op schema en hopen dat Wim beter weer krijgt.
Sem en Yves opa en oma missen jullie ook wel een beetje hoor.

• 19 Januari 2014 - 09:59

Olga En Jos:

Wat een mooi landschap waar jullie door heen reizen, hopelijk blijft het weer ook goed zodat julie optimaal kunnen genieten van al dat moois.
    Groetjes Olga en Jos

• 19 Januari 2014 - 13:19

Joke Tamboer:

Hoi Marijke en René, alleen al bij het lezen van zonnig weer en 25 graden overviel mij een jaloers gevoel. Maar het is jullie van harte gegund. Leuk om jullie reis zo te kunnen volgen. Geniet van het mooie land! Groeten, Joke

• 19 Januari 2014 - 17:21

Geertien &lourens:

Hallo marijke en renee fijn dat jullie een goede reis hebben gehad leuk om jullie zo een beetje te volgen!
    Liefs van ons

• 19 Januari 2014 - 20:35

Arnold En Trudy:

Hoi vakantiegangers, wij zijn jaloers op die temperatuur bij jullie!
    zal wel even spannend zijn geweest met dat links rijden, knap hoor.
    Wij wensen jullie nog fijne dagen toe en geniet lekker van het mooie land.
    Dikke knuf van de kopertjes