NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu NZ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rene en Marijke Wijk - WaarBenJij.nu

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Marijke

22 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Gistermorgen ondanks mijn voet toch nog een wandeling van een uur gemaakt in Mount Cook. Ook nog een film over Mount Cook gekeken in het museum van Edmund Hillary in hotel de Hermitage. Toen op weg naar Cromwell waar wij rond 15.40 aankwamen. Gelukkig was er nog een huisje vrij. In de algemene keuken zelf gekookt. Vanmorgen weer vroeg uit de veren en naar de oude stad van Cromwell gegaan. Een oud en gerenoveerd deel van dit stadje, waar wat oude ambachten ten toon gesteld worden en wat galeries. leuk om te zien. Daarna op weg naar Dunedin, een mooie reis door bergen en dalen en kleine stadjes zoals Clyde een oud mijnwerkersdorpje. en een stuwdam in Lake Dunstan. In deze streek werd vroeger ook veel naar goud gezocht.
Nu in Dunedin en de eerste bui op ons hoofd gehad, ook de temperatuur hier laat te wensen over, 11graden. Morgen wordt het iets beter volgens de berichten. Bij goed weer gaan we nog varen en dolfijnen, albatrossen blauwe pinquens en zeehonden spotten.

Groetjes Rene en Marijke.

• 22 Januari 2014 - 07:15

Trudy :

Ik hoop voor jullie dat het weer beter wordt, maar het zuiden staat niet bepaald bekend om het mooie weer. Dunedin is wel een leuke studentenstad. Het station is erg mooi en jullie kunnen natuurlijk de steilste straat ter wereld bekijken. Veel plezier verder.
    Groetjes Trudy.

• 22 Januari 2014 - 12:50

Arnold En Trudy:

Hoi Rene en Marijke

Hier in holland ook koud hoor, 4 graden, dus bij jullie is het WARMER (geintje)
    wij wensen jullie veel plezier bij het bekijken van de dolfijnen en de andere dieren,
    maak maar mooie foto's, zodat wij ze later ook kunnen bekijken.
    veel fijne dagen van de kopertjes

• 22 Januari 2014 - 14:29

Wendy:

Heel veel plezier in Dunide, een leuke stad veel pubs. Het station is ook erg mooi om te zien de moete waard om even heen te gaan.

groetjes

• 23 Januari 2014 - 07:12

Henk And Henny:

hi maryke & rene

see dat alles goed gaat met jully trip groetjes h h

• 24 Januari 2014 - 11:48

Cisca:

Hoi lieverds , heb een s.ms gestuurd naar marijke/rene hoop dat hij is aangekomen!Maar zo te lezen gaat het top met jullie.Blijf maar veel foto s en films maken,dan kan ik mee genieten van jullie top reis! Groetjes en liefs van mij xx